StartUP@Blagoevgrad

startup2
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter

Startup Weekend е глобална мрежа за развитие на бизнес идеи.
Тя се състои от ментори и преприемачи, които имат за цел даstartup2
вдъхновят и обучат практически всеки заинтересован. Събитието
се състои в рамките на 54 часа, през които Startup ентусиасти
обменят своите идеи, сформират отбори и се учат, създавайки и
изготвяйки собствени стратегии. Форматът Startup Weekend се
развива в глобален мащаб. До момента събитието се е състояло в 135
държави, включвайки повече от 210,000 участници. Тази година ще се
проведе за втори път в гр. Благоевград, на територията на
Американския Университет.

Какъв е форматът на събитието?

  • Продължителност – три дни от 13.10.2015 до 15.10.2015
  • Участници – всеки, който проявява интерес към бизнеса и предприемачеството;
    панел от съдии и ментори.
  • Цел – всеки има възможност да сподели интересна идея за бизнес. Останалите
    участници могат да подкрепят идеите, които са им допаднали най-много, след
    което се сформират екипи, работещи по развитието.
  • Продължителност – три дни от 13.10.2015 до 15.10.2015

Дейности:

  • Петък – отбори от 2-5 участници биват сформирани с цел създаване на бизнес
    предложение. На всеки отбор се назначава ментор, който следи развитието на
    идеята до етапа на представяне.

  • Събота – с помощта на своите ментори отборите се стремят да обработят и
    осъвършенстват оптимално своите бизнес идеи.

  • Неделя – в решаващия ден, отборите представят своите идеи и предложения в
    3-минутна презентация пред публика и жури; следва определяне на
    победители и награждаване.

Роля на менторите

Участниците определят менторите като един от най-ценните детайли на уикенда.

Те споделят своите познания и помагат на други амбициозни участници да развият и
реализират своите идеи.

  • Ръководят отборите и фокусират тяхното внимание върху изграждане на силна основа

  • Споделят експертно мнение относно възможностите на потенциалната бизнес идея

  • Упътват отборите към приложимата сфера на техния потенциален бизнес

  • Подпомагат организацията и провеждането на ефективни тестове на идеята.

  • Анализират информация, данни, насочват участниците в правилна посока

  • Поддържат интензивността и работната продуктивност висока

  • Мотивират участниците да вложат максимални усилия в инициативата и работния
    процес

Медийно партньорство

Провеждането и осъществяването на подобен мащабен проект изисква време и ресурси. Вие
също може да ни подкрепите, за да можем пълноценно да развиваме предприемачеството в
България и да изграждаме самостоятелни, неограничени, рационални личности, които имат
мотивацията и възможността да изградят един по-добър свят.

През годините сме имали множество медийни партньори в лицето на списание Мениджър,
Investor.bg, online списание Твоят Бизнес и много други. За StartUP Weekend Blagoevgrad
планираме да разгърнем по-широко спектърна медийна кампания и именно това ни подтикна
да се обърнем към вас. Параметрите, които ви предлагаме са следните:

  • Акредитация за двама репортери (на събитието).
  • Свободен достъп и възможност за интервю с лекторите и ментори (подробен списък на
    лицата ще откриете уебсайта ни www.startupatblagoevgrad.org).
  • Предствяне пред аудитория на заинтересовани български и чуждестранни гости.
  • Възможност за разпространяване на рекламни материали по време на събитието.
  • Лого на медийния партньор на www.startupblagoevgrad.com с линк към Вашия сайт.
  • Лого на медийния партньор ще бъде върху видео-стената по време на събитието.
  • Обявяване на медийното партньорство при откриването.
  • Готов press release, изготвен от нас.
  • Партньорство в социалните мрежи Facebook и Twitter и Instagram.

Интернет и социални мрежи
Страница на събитието:
http://www.up.co/communities/bulgaria/blagoevgrad/startup-weekend/5680
Страница на фондацията: www.startUp-bg.org
Страница във Facebook: https://www.facebook.com/StartUPBlagoevgrad

StartUp@Blagoevgrad очаква от Вас:

  • Публикация преди събитието с включена информация за естеството и менторите, които
    участват (онлайн и печат).
  • Публикация с интервю с представител на организацията преди събитието (онлайн и
    печат).
  • Интервюта с ментори и гости на Startup Weekend за публикация след събитието (онлайн
    и печат).
  • Поставяне на банер с линк към уебсайта на Startup Weekend в продължителност на
    един месец преди събитието.
  • Репортаж в новинарски блок (радио и телевизия).
  • Отразяване в социалните мрежи.

Параметрите на нашето предложение подлежат на дискусия и могат да бъдат предоговорени
спрямо интересите Ви.

Билети могат да се закупят от
http://up.co/communities/bulgaria/blagoevgrad/startup-weekend/5680/
За повече информация, моля посетете официалния ни сайт:
http://2015.startupblagoevgrad.org/

ПРОГРАМА

Петък 13.11.2015

Час Дейност
18:30 Пристигане и регистрация
19:00 Вечеря и комуникация
– възможност за обмяна на идеи и опознаване на другите участници
19:20 Прием и представяне
– разясняване на програмата за уикенда и представяне на ораторите, менторите и лидерите
19:30 Кратко представяне на идеи
21:00 Гласуване
– участниците избират най-добрите идеи
21:15 Сформиране на отбори
– отборите започват да се съставят и да дискутират идеи
22:00 Начало на работния процес
– отборите дискутират бизнес предложенията и необходимите ресурси и средства;
– възможност за удължаване на работния процес съобразно мястото на събитието.

Събота 14.11.2015

Час Дейност
9:00 Закуска и кафе
9:30 Начало на работния процес
– отборите разработват идеи и бизнес предложения и избират работно място за
уикенда
12:00 Обяд
13:00 Доклад за досегашното развитие на работния процес; възможност за помощ при
необходимост
14:00 Среща с менторите – те помагат на отборите един по един
18:30 Вечеря
19:30 Доклад за досегашното развитие на работния процес; възможност за помощ при
необходимост
22:00 Заключение
– приключване на целите и дейността за деня; -отборите може да продължат
своята дейност съобразно мястото на работа

 

Неделя 15.11.2015

Час Дейност
9:00 Закуска и кафе
10:00 Среща с менторите
Отборите имат възможност да зададат своите въпроси
12:00 Обяд
12:30 Среща с менторите
Последна възможност за участниците да зададат своите въпроси
15:00 Подготовка за презентациите:
– отборите трябва да отделят достатъчно време за подготовка на презентациите си
и проверка на техниката, която ще използват
18:00 Финални презентации
19:30 Оценка на журито, избиране на победители и награждаване
20:30 Заключителна част
21:00 Край

ЗА КОНТАКТИ:
Президент на клуб StartUP@Blagoevgrad 2015
Гергана Иванова
Мобилен тел.: 0883546994
E-mail: gergana@startupatblagoevgrad.org
Вицепрезидент на клуб StartUP@Blagoevgrad 2015
Теодор Стоянов
Мобилен тел.: 0877337646
E-mail: teodor@startupatblagoevgrad.org

(Visited 112 times, 1 visits today)

Коментари